Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Feb 2025 10:05:39 +0200

Tere!

Rõuge Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/01198 aadressile Võru maakond, Rõuge vald, Nursi küla, Viljarammu 
(Teravilja hoidla) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitusala ulatub avaliku kasutusega tee 
piiranguvööndisse.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27258540>  (menetlus nr: 
473265), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 17.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rõuge Vallavalitsus) või menetleja (TÕNU KUKK) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister